Sunday, July 18, 2010

yeni bir gün yeni bir terslik

geçen iki günün ardından dünden başlayan başka bir terslik yine başımızda. bu defa sadece benimle ilgili diil.bizim çamaşır makinası delirmiş. daha önceden delirmiş idi aslında ama artıkın iyice kafayı yedi. çalıştırınca deli gibi dönemye başlıyor.dengesi şaşmış. tamirci de gelmiş verdiği öneri şu:" fişi çıkarıp ters takın düzelir, düzelmezse parçayı değiştiririz." işte çalışmadığını görelim de hemen değiştirelim parçayı diye yapıyor bence ya neyse...
zaten biraz daha tamir edilirse aldığımız para kadarını tamirine harcamış olucaz. napsak bilmiyorum.
neyse dün akşam koydum makinaya çamaşırları düzeldi diye ama başladı yine deli gibi dönmeye. pelin de sen bırak dedi, ben çalıştırırım belki zaman geçince düzelir diye. ama olmamıs. eve biraz önce geldim, çamaşırlar ölece duruyodu makinada:( hemen 56/3 e sordum, onlara götürdüm. içinden rengi çıkanları pelin ayırmıs akşam. zaten içindeki elbise de makinaya atılmazmıs. öle dedi pelin. elbise bi garip mi olmus ne? neyse en azından artık beğenmediğim beyazları yok:)

ben en iyisi iş bulur bulmaz hemen bi makina alim:)

3 comments:

  1. İş bulunmaz. İş yok..

    :(

    Niye örtmen olduk html biz.

    ReplyDelete
  2. atın o makinayı, tamir parasıyla yenisini alırsınız :p

    ReplyDelete
  3. off ya bilemiyoruz daire beş napsak?

    öle deme hüsam kaya belki bulunur:s

    ReplyDelete