Saturday, July 17, 2010

İki İlginç Zaman...

dün çok ilginç başladı sevgili blog. önce saatleri karıştırdım. 16:45 olan saati dörde çeyrek var olarak anlayınca gitmeyi planladığım okuma ziyan oldu. o da yetmemiş gibi okumaya gitmek için gidemediğim Nietszche konferansı çok güzelmiş( şüphem vardı da sanki:() sonra taksime gittim,ohhh Tatavla Keyfine gittik Kumbara'da misler gibi. Oynadık oynadık... Güya Yılmaz ve Pelin evde olmayı planlıyorlardı ama Ahretliime yakalanmışlar Taksim'de:) üstüne bi de cüzdanımı unuttuğumu fark etmem süper oldu gerçekten. o da yetmezmiş gibi aman kredi kartı var ondan çekerim de peki kredi kartı neyin içindeydi. iyice gel git akıllı olmuştum. bütün bunlar bugünüme de sirayet etti tabi ki. dün akşam Kumabaradan sonra Nayaha gittiğimizden gece Bilge'de kaldım. dolayısıyla hala cüzdanım yoktu. ofise (Greenpeace) gittim yüzyüze görüşmelerini yapmak için ölece bekledim ama çok az kişi geldi. neyse ki Burak ve Ezgi geldi. pek seviyorum ikisini de. şenlendim biraz. ama bütün gün aralarında bana bakıp fısıldadılar. her seferinde de bana bişi itiraf etmek istediklerini söyleyip saçmaladılar. mesela ben gayim, o lezbiyenmiş falan diyip beni kandırdılar hep. ama hala paramız yoktu ve beşiktaşa gitmek zorundaydık. herkesin akbili vardı benim akbilim de boştu. ve 2 liram vardı. yolda gördüğümüz her yiyecek çok iç açıcıydı ve nargile kokuları içinde çalışmak çok acı verdi. beşiktaş takımında da para yoktu. işte sevgili okuyucu böyle bişi yüzyüzeci olmak.
o kadar zaman sonra tek param olan 1 lira ile eve geldim ve işte kör talihim o noktada aklandı zira açtım ve sevgili pelin misler gibi makarna yapmıştı ve de bu lezzeti mis gibi yayık ayranı ve de turşu ile süslemişti. seviyorum seni pelin:) sanırım şanssız gibi görünüyorum kendime ama oldukça şanslıyım bir kaç konu hariç...

burdan ezgi, burak ve de sonradan onlara katılan kadire sesleniyorum. eğer ben yokken nargile falan içerseniz, size diyecek bir lafım olacaktır elbet.Lakin sevgili burak düşününüz efenim kafanızı karıştırmayınız ve bana da bir çözüm bulunuz.

mesajlardan sonra.. bu yazıda adı geçen her bireyi ayrı ayrı seviyorum...

Emel

4 comments:

  1. Ama ben lezbiyenim, Burak da gay. Verdiğim 25 kuruşu eklemeyi de unutmuşsun. Nargile ve diğer her türlü keyif için en kısa zamanda bize bekleriz sevgili Emel hanım, sizi seviyoruz.

    ReplyDelete
  2. geldim de bi hayrınızı mı gördüm acep daire 5!?

    ReplyDelete
  3. evet Nayah. hadi gel gidelim:)

    ReplyDelete